راهنمای مشتری
تیم ما برای ارائه خدمات به شما همواره در ساعات اداری برخط هستند ...
پاسخ های ارائه شده به سئوالات :
سفارش و حمل و نقل
طی تماس با واحد فروش درخواست خود را برای ایجاد حساب کاربری مطرح نمایید تا کارشناسان ما طی حضور در محل فروشگاه شما نسبت به ایجاد حساب کاربری و آموزش استفاده از خدمات فروش اقدام نمایند.
بسته به مکان درخواستی شما برای تحویل سفارش این زمان متفاوت است.
در شهر اصفهان حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل صورت می گیرد.
قبل از ثبت سفارش از طریق پنل کاربری امکان پذیر است اما پس از ثبت سفارش برای تغییر آدرس تحویل بایستی با کارشناسان فروش موضوع را مطرح نمائید.
وضعیت سفارش شما از طریق پنل کاربری شما قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
بلافاصله پس از ثبت سفارش با واحد فروش پدیده تماس گرفته و شماره کارت جهت واریز وجه را دریافت کنید.
پس از واریز وجه به کارت اعلام شده این مورد را به همراه کد سفارش خود به همکاران واحد فروش اعلام کنید و منتظر تاییدیه آن بمانید.
به دلیل ساز و کارهای گسترده برای ثبت سفارش و آنالیز و بسته بندی و پیگیری های ارسال و تحویل کالا در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و بایستی از طریق شماره کارت اعلامی از سمت واحد فروش اقدام به پرداخت نمایید تا سفارش شما جهت ارسال به واحد مربوطه ارجاع گردد.
همکاران ما در واحد بسته بندی تا آنجا که امکان داشته باشد تلاش می کنند از تعدد بسته ها کاسته و سفارش شما را در کمترین تعداد بسته، آماده ی ارسال نمایند.
سوالات شما را با افتخار پاسخگوئیم...
ما در کنار شمائیم با خیالی آسوده خرید کنید
با توجه به مدل نظارت بر بسته بندی و تحویل کالا همه ی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی ارائه می شوند و از زمان تحویل به مدت 24 ساعت هرگونه مشکل در کالاهای تحویلی بررسی و در صورت تایید واحدهای مربوطه مرجوع و کالای سالم جایگزین می گردد.
طی تماس با واحد فروش مورد را اعلام و منتظر بررسی و حصول نتیجه بمانید.
هیچ بسته ای از انبار پدیده آسیب دیده خارج نمی شود پس در صورتی که بسته شما آسیب دیده به دست شما رسید مورد را با باربری مربوطه مطرح و تقاضای غرامت کنید.
قبل از پرداخت شما می توانید طی تماس با واحد پشتیبانی تغییرات لازم را روی سفارش اعمال کرده و سپس فاکتور جدید را پرداخت نمایید.